- Geir Skeie skal bidra til å utvikle nye produkter og konsepter for merkevaren Den Stolte Hane. Vi er glade og stolte over å ha ham med på laget, sier daglig leder for Den Stolte Hane, Bjørnar Hagebakken.
Skeie ser på avtalen som en invitasjon til å gjøre kylling og kalkun kjent for norske forbrukere på en ny og spennende måte, skriver Dagligvarehandelen.
- Samarbeidet med en kjent merkevare innen dagligvaren gir meg muligheten til å nå et større publikum med min erfaring og kunnskap. Det blir lærerikt og interessant, sier han.
Den Stolte Hane planlegger å utvikle nye produkter med utgangspunkt i kylling og kalkun.
Geir Skeie er mest kjent for sin seier i Bocuse d´Or i Lyon i Frankrike i 2009, også kjent som verdensmesterskapet i kokkekunst. Han vant også Bocuse d´Or for Europa i 2008, og åpner sin første restaurant, Brygga 11, Geir Skeie, i Sandefjord i høst.