Trygt, oversiktlig og enkelt
Apéritif har tilrettelagt en ny og bedre bestillingsløsning for deg.
Redaksjonen
24 Januar 2008 - 12:56
Nå er det enda sikrere, enklere og mer oversiktlig å bestille kurs, gavekort og produkter hos Apéritif.
Det nye bestillingssystemet gjør nemlig at siden du bestiller og betaler tjenesten i én og samme operasjon, er garantert plass.
Én registrering
For å benytte deg av det nye bestillingssystemet må du registrere deg i vårt system.
All informasjon du legger inn her vil bli behandlet konfidensielt, og vil selvfølgelig ikke bli spredt til en tredjepart.
Du trenger ikke lenger bekymre deg om at du må legge inn din kontaktinformasjon for hver gang du foretar en bestilling.
På din egen side får du nå en fullstendig oversikt over hvilke bestillinger du har foretatt.
Trygg betaling
Kjøp av produkter og tjenester fra Aperitif AS sine nettsider skjer pr kredittkort (Visa og MasterCard), via Netaxept sitt system.
Netaxept garanterer for sikkerheten til dine data. Netaxept lagrer dine personlige opplysninger i en database beskyttet med brannmurer.
Tredjepart vil ikke få tilgang til dine personopplysninger eller kredittkortnummer.
Bekreftelse og kvittering
Med det nye systemet får du automatisk tilsendt en kvittering til din e-postadresse som gir deg all informasjon om din bestilling. Denne kvitteringen er også godkjent for regnskap.
Dersom et kurs er fulltegnet får du likeledes en direkte beskjed om at du er satt på venteliste.
Les mer om Netaxept og vilkår for kjøp av produkter og tjenester gjennom Apéritif på denne siden.
Venteliste ved fulltegnede kurs
Når et kurs er fulltegnet settes det opp en venteliste. Du får klar beskjed om dette når du forsøker å melde deg på.
Vi tar kontakt med de som står på ventelisten så snart vi får ledige plasser til dette arrangementet.
En påmelding på ventelisten er uforpliktende og betaling skjer først ved tildeling av plasser fra Apéritif. Du vil da motta en e-post med lenke til betaling av din påmelding.
Forsiden akkurat nå