Fra 1. mars er Marius Vesterby og Marius Vestnes ansatt som Brand Managers i Bacardi-Martini Norge AS.
Marius Vesterby har mangeårig bakgrunn fra bransjen, og kommer fra Alter Ego-kjeden. Marius sitt siste oppdrag innen Alter Ego har vært daglig leder ved TheLivingRoom.
Marius Vesternes kommer fra Orkla Brands, Særte AS. Vestnes' funksjon i Orkla var Assistant Brand Manager.
- De er begge meget fokusert på å bidra til en ytterligere utvikling av Bacardi-Martini Norge AS, forteller Commercial Director Trond Karlsen. - Vi er i en meget god ekspansjon, og disse to unge herrene vil bidra til å styrke våre brands ytterligere. Vår fokus vil nå kunne rettes enda mer mot merkevarebyggingen, og etter at Finlandia og Koskenkorva kom inn i vårt sortiment, har vi økt tempoet ytterligere noen hakk.
- Vi er tross alt en ung aktør, Bacardi-Martini Norge ble etablert for kun litt over 3 år siden. På denne tiden har vi kommet meget langt, og jeg ser at vi har fått en fremtredende plass blandt importørene. Antall ansatte har i løpet av disse årene økt fra tre til 12, noe som visualiserer vår meget gode utvikling. I tillegg er Grete A. Varskog ansatt som Financial Assistant fra samme dato, avslutter Karlsen.