Hvordan bestille?
Bestilling av varer for postforsendelse, kan gjøres via vår bestilingsfunksjon. Ordren går rett til Vinmonopolet som så sørger for at din ordre effektueres.
Bestilling av varer som du ønsker å hente selv, blir levert til det polutsalget du valgte ved bestilling. Husk at det kan gå opptil en hel uke innen det aktuelle vinmonopolutsalg har mottatt de bestilte varer fra distributøren(e). Normal leveringstid for de sentrale utsalgene er likevel 2 til 3 dager etter at bestilling har funnet sted.
Postforsendelse:
Pakker sendes som servicepakke og tar ca 1-4 dager avhengig av det postnummer den sendes til.
Pris for ordinær postforsendelse:
kr 120,- for 1-6 flasker
kr 170,- for 7-12 flasker
kr 340,- for 13-24 flasker
kr 510,- for 25-36 flasker
kr 680,- for 37-48 flasker
kr 850,- for 49-60 flasker
kr 1020,- for 61-72 flasker
kr 1600,- for 73-96 flasker
Pris vurderes for over bestilling over 96 flasker
Betaling av leveransen kan gjøres med bankkort samt MasterCard, American Express og Visa. Forhåndsbetaling er mulig dersom bestilling gjøres gjennom Vinmonopolets Kundesenter (tlf.: 04560) (kto. nr. 4200 21 16590).
Bruk Pollisten
Du kan selvfølgelig ringe inn bestillingen din, men faren er stor for misforståelser. Derfor bør du satse på vårt bestillingssystem. Pollisten har du allerede tilgang til på våre sider og du kan benytte bestillingsknappen som står ved hvert eneste produkt. Apéritif har tilrettelagt et bestillingsskjema for deg som inneholder alle nødvendige opplysninger.
Har du spørsmål, send oss en mail: aperitif@aperitif.no
Oppdatert: 21. november 2013.