Vi har oppdatert nettsiden og sikkerheten vår, og noen brukere kan som følge av økte krav til passordstyrke oppleve problemer med innlogging. Følg disse trinnene dersom du ved innlogging blir bedt om å endre passord:
- Etter å ha logget inn med din gjeldende påloggingsinformasjon, vil det vises et vindu med beskjed om at midlertidig passord er blitt sendt til din e-postadresse.
- Finn e-posten i innboksen din, kopier det midlertidige passordet og klikk på den oppgitte lenken. Sjekk søppelpost dersom du ikke ser e-posten i innboksen.
- I vinduet som åpnes når du har klikket på lenken, vil du bli bedt om å oppgi det midlertidige passordet samt velge nytt passord. Merk at nytt passord må inneholde minst ett tall, én stor og én liten bokstav, samt bestå av minimum 8 tegn totalt.
Når du har gått gjennom disse trinnene, vil du være innlogget og kan bruke din konto som normalt.
Skulle du glemme ditt nye passord, kan du til enhver tid bruke funksjonen «Glemt passord?».
Kontakt oss på post@aperitif.no dersom du opplever problemer med prosessen.