Radisson Blu starter sommerkonkurransen “Radisson Blu’s Top Hotel”. To hundre av kjedens hoteller i Europa, Midtøsten og Afrika deltar i nettkonkurransen, der kundene kan stemme fram det fremste hotellet.
Deltakere kan vinne hotellopphold, og sosiale medier blir viktig for å skape engasjement for kampanjen, skriver Radisson Blu i en pressemelding.
LES OGSÅ: Feiret gjenåpning med bryggefest
Kåringen starter den 11. juni og varer fram til 23. juli. Hver uke deltar nye hoteller innen de ulike kategoriene, som er: “natur og strand”, “motorsykkel og kabriolet”, “Italia og Frankrike”, “kulturelle byer”, “shopping og design”, “nattliv og festivaler” og “eksotiske destinasjoner”. Hotellene som deltar i konkurransen kan markedsføre tilbudet gjennom tekster, bilder og video, i tillegg til sosiale medier som Facebook og Twitter.
Deltakerne stemmer fram vinnere i ukens kategori. De blir også bedt om å begrunne valgene sine. Hver ukesvinnerer vinner tittelen “Top Hotel of the Week”, og deltakeren med det mest kreative svaret får et hotellopphold for to personer i premie. Etter seks uker trekkes hovedpremien, som er et opphold for fire gjester ved et valgfritt Radisson Blu-hotell.
LES OGSÅ: Nordmann nordisk leder i Rezidor