Den kjente franske motedesigneren Jean Paul Gaultier er hyret som den nye kreative direktøren for Coca-Cola light i 2012. Og nå avdukes moteikonets nye flaskekolleksjon, skriver brusgiganten i en pressemelding.
Flaskekolleksjonen har fått navnet «Night & Day» og skal trekke linjene til Gaultiers berømte signaturdesign. «Night»-flasken har en sexy rockejente stil, med et korsett som minner om Gaultiers catwalkshow og ikoniske kjegle-BH, mens «Day»-flasken er inspirert av Jean Paul Gaultiers signatur – Breton-striper.
LES OGSÅ: Brusgiganter endrer oppskriften
«Night and Day»-flaskene blir tilgjengelige i ni europeiske land, Norge inkludert, fra april 2012. Senere i år vil en tredje flaske, «Tattoo», komme på markedet.
I Norge vil «Night»-flasken være tilgjengelig på utvalgte serverings- og utsalgssteder fra august og september, mens «Day»-flasken vil bli å finne i et lite og eksklusivt antall i spesielle sammenhenger.